Klachten en garantie
Het kan onverhoopt voorkomen dat een bestelling niet naar verwachting is.
Voldoet een product niet aan uw wensen, kunt u het binnen de bedenktijd van 14 dagen altijd retourneren. Kijkt u op de desbetreffende pagina voor de voorwaarden en retourprocedure en kosten.
Wanneer er sprake is van schade aan het product bij ontvangst of niet compleet is, neem dan binnen 2 werkdagen na ontvangst contact met ons op . Een foto van het product en indien mogelijk ook de verzendverpakking, helpt om te verhelderen wat er aan de hand is. Gebruik het product niet totdat er overleg is geweest. U heeft recht op kosteloze reparatie of vervanging.
Als er schade optreedt ná ontvangst in goede orde en mogelijk het gevolg is van de ondeuglijkheid van het product, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: mogelijk heeft u recht op kosteloze reparatie of vervanging.
Klachtenprocedure
Wij doen ons best om u van dienst te zijn, ook als bestelling of levering niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
zodat wij met u tot een oplossing kunnen komen.
Lukt dit niet kunt u het geschil voorleggen aan DigiDispuut, een onafhankelijk behandelaar van geschillen. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten, die nog niet elders in behandeling zijn, aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.